۷ تیر ۱۳۹۱، ۱۴:۰۴

برای حضور در رقابتهای جهانی؛

انتخابی درون اردویی برای آزادکاران جوان برگزار می شود

انتخابی درون اردویی برای آزادکاران جوان برگزار می شود

سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان معرفی ترکیب نهایی تیم اعزامی به رقابتهای جهانی را به بعد از رقابتهای درون اردویی اوزان برتر اوزان 55، 60 و 96 کیلوگرم موکول کرد.

به گزارش خبرنگار مهر از روابط عمومی فدراسیون کشتی، تقی اکبرنژاد اعلام کرد: کشتی گیری که برنده مسابقات انتخابی درون اردویی روز 23 تیرماه شود، راهی رقابتهای جهانی 2012 تایلند خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این تصمیم بعد از جلسه با رسول خادم مدیر تیمهای ملی اتخاذ شد، ادامه داد: در برخی اوزان که فاصله نفرات اول و دوم کم است مقرر شد تا انتخاب ملی پوش جوان تیم ایران در رقابتهای جهانی با برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی صورت گیرد.

اکبرنژاد تصریح کرد: این مسابقات جهت تعیین نفرات برتر اوزان 55، 60 و 96 کیلوگرم  و از ساعت 13 روز 23 تیرماه در خانه کشتی برگزار خواهد شد که وزن کشی این رقابت‌ها ساعت 18 روز قبل  از مسابقه با یک کیلوگرم ارفاق وزن برگزار می‌شود.

به گفته سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان ایران شیوه برگزاری این مسابقات بر مبنای اجرای فن و فعالیت بیشتر کشتی‌گیران و بدون کلینچ خواهد بود.

اسامی نفرات حاضر در این مسابقات به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: فرزاد عموزاده (مازندران) – علی پیرزاده (تهران)

60 کیلوگرم: بهنام احسان‌پور (مازندران)- آرش دنگسرکی (مازندران)

96 کیلوگرم: مهران میرزایی (همدان) – احسان زندیه (تهران)- مصطفی صادق‌زاده (مازندران)

رقابتهای کشتی قهرمانی جوانان جهان شهریورماه سالجاری در تایلند برگزار می شود. ضمنا تیم کشتی آزاد جوانان ایران سال گذشته در رقابتهای جهانی رومانی به مقام سوم رسید.

کد خبر 1636546

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha